1- میزان رضایت شما از کيفيت ارائه خدمت (سرعت - دقت) توسط کارکنان این شرکت به چه میزان است؟
|
|
2- میزان رضایت شما از نحوه رفتار کارکنان این شرکت در حین ارائه خدمت به چه میزان است؟(احترام، آراستگي، بيان مناسب ، اشتیاق برای راهنمايي خدمت گيرنده)
|
|
3- میزان رضایت شما از ارائه يکسان خدمات به مشترکین به چه میزان است؟
|
|
4- به چه میزان از نحوه اطلاعرساني این شرکت رضایت دارید؟
|
|
5- به چه میزان از نحوه و زمان پاسخگويي به مطالبات و شکايات رضایت دارید؟
|
|
6- میزان رضایت شما از نرخ ارائه خدمات به چه میزان است؟
|
|
7- میزان رضایت شما از وضعیت پایداری وعدم قطعی و نوسان برق به چه میزان است؟
|
|
8- میزان رضایت شما از زمان و نحوه رفع نواقص ، خرابی ها و خاموشی ها به چه میزان است؟
|
|
9- در صورت مراجعه حضوری به چه میزان از نحوه دسترسي به مدیران ، کارکنان و ... رضایت دارید؟
|
|
10- میزان رضایت شما از محيط ارائه خدمت (زيبايي- پاکيزگي – وجود امکانات لازم مانند تهویه متبوع، نورکافی، صندلی، آبسردکن و ... ) به چه میزان است؟
|
|
11- تا چه اندازه از خدمات سایت اینترنتی این شرکت رضایت دارید؟
|
|
12- تا چه اندازه از خدمات نرم افزار برق من رضایت دارید؟
|
|
13- به چه میزان از رعایت نکات ایمنی شبکه برق برای مشترکین رضایت دارید؟
|
|
14- میزان رضایت شما از رعایت نکات زیست محیطی توسط این شرکت به چه میزان است؟
|
|
15- به طور کل میزان رضایت شما از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به چه میزان است؟
|
|
|
|
نام
|
|
نام خانوادگی
|
|
جنسیت
|
|
میزان تحصیلات
|
|
شماره تماس
|
|
کد امنیتی *
|
|